Fanny Hägglund

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Fanny - 2 januari 2013 21:15

Hej hej! Vi var ju tidigare och såg på The Hobbit, jag tyckte den var jättebra!  Men iaf redigerade en liten bild på Zingo lite snabbt medan vi väntade på att filmen skulle bli klar som jag laddade ner. Får se om den är bra, hoppas det efter som jag ägnade en bra tid att kolla igenom x antal sidor i jakt på en bra film haha.  


Kanske blir något till inlägg sen, annars fixar jag imorrn, hörs!  


 

 

Av Fanny - 2 januari 2013 18:35

Bilden säger allt!

Av Fanny - 2 januari 2013 11:50

 

Moa Thurgren • En av min bästa vänners blogg, personligen tycker jag det är jätteroligt att läsa denna blogg, vi har samma humor osv osv, bra inlägg, variationer både om hästar, outfiter, vardag och ibland lite åsikts & tanke inlägg  . En blogg för alla helt enkelt! Moa firade även för någon dag sen eller så att bloggen funnits i ett år med ett riktigt långt inlägg, så varför inte kika in den och lämna en kommentar?   


 

Linnea Johnsson • Också en av mina bästisar, jätte bra blogg, mycket om gymnastik, tips & trix, videos, foton, livet och en massa annat! Så kreativ, så det är alltid spännande att se vad för inlägg som kommer. Just nu har hon en GIVEAWAY med några kompisar, var med i den!    Uppdaterar också bra med inlägg osv. Hoppas ni tittar in på hennes blogg också!


Det är bara att klicka på bloggarnas bild för att komma till deras blogg, finns fler bloggar som jag läser men dom tar vi en annan gång hehe.   

 

Av Fanny - 2 januari 2013 11:28

Hej hej! Ledsen för dålig uppdatering, men har inte haft något att blogga om direkt. Men igår kom Frida, och vi tog en promenad till Willys, och fick med oss en Redbull hem. (hehe) Tur att en av oss är 15.    Och så har vi mest pratat om allt & inget, samt spelat Harry Potter på Playstation, nördar haha?


Men nu till rubriken för dagens ämne! Vi ska se The Hobbit på bio sen!!    Ska bli grymt kul, den verkar väldigt bra, och den är ju typ Sagan om Ringen inspirerad så det blir kul. Uppdaterar senare med vilka bloggar jag läser & varför, samt kanske lite innan bion om jag hinner ladda ner bloggplatsen appen till mobilen.    Ville bara önska alla ett gott nytt år sådär i efterhand, amdra dagen på 2013 nu då! Får se om det blir några nyårslöften, who knows?   


 

 


Om mig

 

 

Hej mina små vänner! Välkomna in till att läsa om en fjortonårings liv.

Min blogg handlar främst om min vardag som jag tillbringar mycket i hammarskolan i surahammar, men också hemma mysandes med våra två fluffiga katter, varav en är en knäkatt. Visste du att  jag har en stor förkärlek för fluffiga katter, inte? Jamen då vet du det nu.

 

Jag älskar Harry Potter filmerna & Once upon a t ime serien. Helgerna ligger också på topplistan i mitt liv, samt mina små hästvänner, mänskliga vänner & min familj.

 

Men tyvärr så gillar jag verkligen inte kolsyrad läsk, akneproblem, trasiga prylar och läxor i massor.

 

På min blogg hittar du mycket foto, vardag och du kan även upptäcka att min blogg har blivit renoverad tusen gånger om, annars så är det åsikter & tankar, tips, djur och mina små mumintroll. (vänner)


Ha en fortsatt trevlig vistelse, undrar du något eller hittar du inte, och kompassen leder dig inte rätt? Lämna en kommentar då eller fråga något i frågerutan/gästboken så ses vi snart små mumintroll! ❤

Kontakt: Instagram: fannysliife   |like, comment, follow and just be happy|    

 

Sök i bloggen

Mina arkiv

Senaste inläggen

Mina kategorier

Senaste omröstningen

Vad tycker du om bloggens nya utseende?
 Väldigt fint! (:
 Bra!
 Helt okej.
 Inte riktigt min smak.
 Mindre bra.

Min kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Aktiviteter på bloggen

Klicka på bilden för att komma till VECKANS BLOGG!

 

 

Ändra språk här nedan

Besök gärna dessa mumintroll

 

Linnéa J  Moa T  Marie- Therese  

 

 

Bloggens copyright

I bloggen så är det (C) som gäller. Ingenting för copyeras. All text är skriven av mig om jag inte skriver något annat, och alla foton är också (C) skyddade även om det inte står en stor text på bilderna så är det förbjudet område, så håll tassarna borta! Det är antingen jag eller mina vänner som har fotat bilderna och jag har full tillåtelse av dem att att ha dom på bloggen. Men du får självklart alltid låna inspiration härifrån!

Tack på förhand! :) // Fanny

 (C) 2013

Följa mig via bloglovin'?

Follow on Bloglovin

Bloggens gästbok

Fråga mig något innan du går?

2 besvarade frågor

Bildspel

Fotogalleri

           



 



Ovido - Quiz & Flashcards