Fanny Hägglund

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny - 29 december 2012 15:42

Kör på en dagens outfit igen då jag inte vet vad jag ska blogga om haha. Mobil bilder, men det får duga.   Btw provade min nya mobil lite idag, och kan bara säga ett ord: Jag älskar den! ❤


   

Linne: HM, ca 99kr, mellandagsrean.

Tubsjal: HM, ca 120/129kr, mellandagsrean. (Kommer dock inte ihåg om den var på rean)

Byxor: (Vinröda) HM, beställt från HM sidan, 70kr (rea! + Att jag fick dom idag, love.)

 

Av Fanny - 28 december 2012 19:51

Hej, nu kommer outfiten som jag lovade att lägga upp!   


   


Byxor: Ingen aning faktiskt haha.

Tröja: HM, 150kr, mellandagsrean.

Halsband: Kappahl/Lindex, vet ej priset.

 

Av Fanny - 28 december 2012 19:31

Hallå! Är verlkigen superglad just nu!! Min familj var och handlade på Erikslund Shoppingcenter, och gissa vad dom kom hem till mig med? En Galaxy SIII Mini!   Jag som verkligen behövde en ny mobil också! Tack så mycket underbara familj! Kan dock inte prova den förrens i morgon, för den har ett slags skydd på sig som måste 'vila' i minst 12- 24 h, men då har jag ju morgondagen att se fram emot haha.   Nej nu ska jag fixa upp inlägget med outfiten, sedan titta fortsätta att titta på Pretty Litte Liars, och mumsa lite godis till.   

Bilder på Galaxyn:

Klicka på bilderna för att förstora dom till original storleken, och mobilens skärm är lite bubblig, men det är plasten som blir så, det ska försvinna efter ca 2- 3 dagar.


     

 

Av Fanny - 28 december 2012 14:09

Hellu! Sitter just nu och skriver detta blogginlägg, och ska snart hjälpa Frida att plocka ihop madrassen.   Fredag idag så ikväll blir det att se på Pretty Little Liars, som jag har börjat tittat på medan jag väntar på att VD avsnittet ska komma ut nästa vecka! Blev ett snabb inlägg nu, men bloggar mer sen, då kommer även bild på 'dagens outfit' lite senare.   

 

Av Fanny - 27 december 2012 21:19

• Jag tycker verkligen inte om fisken lax.

• Jag älskar the Vampire Diaries & Harry Potter. ❤

• Jag är en nattuggla, dvs att jag är pigg på kvällen/natten & super trött på morgonen.

• Jag har väldigt många olika stenar hemma, bla en kristall & en bärnsten.

• Jag har inte hål i öronen.

• Jag har väldigt mycket lila i mitt rum, typ gardinerna, vägg tapeten etc.

• Och där slutade min fantasi, och jag kommer inte på något mer för tillfället.   


 













Av Fanny - 27 december 2012 17:25

Hej hej! Nu har både jag & min kompis skapat en ny blogg här! Jag bloggade tidigare på fannyhagglund.bloggplatsen.se, men skapade nu en ny blogg med ett annat namn   Bloggar om lite allt möjligt från stallet, vardag till olika nagel tips osv, läs min blogg och lär känna mig helt enkelt! Presenterar mig närmare sen, så ni i alla fall får en bild av mig, right?  ^^ Som ni ser så är både headern & allt på plats, gjort i gimp men bilderna är tagna av min kompis Frida, klicka nedan på bilden för att komma till hennes blogg!   


 

 

Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

 

Hej mina små vänner! Välkomna in till att läsa om en fjortonårings liv.

Min blogg handlar främst om min vardag som jag tillbringar mycket i hammarskolan i surahammar, men också hemma mysandes med våra två fluffiga katter, varav en är en knäkatt. Visste du att  jag har en stor förkärlek för fluffiga katter, inte? Jamen då vet du det nu.

 

Jag älskar Harry Potter filmerna & Once upon a t ime serien. Helgerna ligger också på topplistan i mitt liv, samt mina små hästvänner, mänskliga vänner & min familj.

 

Men tyvärr så gillar jag verkligen inte kolsyrad läsk, akneproblem, trasiga prylar och läxor i massor.

 

På min blogg hittar du mycket foto, vardag och du kan även upptäcka att min blogg har blivit renoverad tusen gånger om, annars så är det åsikter & tankar, tips, djur och mina små mumintroll. (vänner)


Ha en fortsatt trevlig vistelse, undrar du något eller hittar du inte, och kompassen leder dig inte rätt? Lämna en kommentar då eller fråga något i frågerutan/gästboken så ses vi snart små mumintroll! ❤

Kontakt: Instagram: fannysliife   |like, comment, follow and just be happy|    

 

Sök i bloggen

Mina arkiv

Senaste inläggen

Mina kategorier

Senaste omröstningen

Vad tycker du om bloggens nya utseende?
 Väldigt fint! (:
 Bra!
 Helt okej.
 Inte riktigt min smak.
 Mindre bra.

Min kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Aktiviteter på bloggen

Klicka på bilden för att komma till VECKANS BLOGG!

 

 

Ändra språk här nedan

Besök gärna dessa mumintroll

 

Linnéa J  Moa T  Marie- Therese  

 

 

Bloggens copyright

I bloggen så är det (C) som gäller. Ingenting för copyeras. All text är skriven av mig om jag inte skriver något annat, och alla foton är också (C) skyddade även om det inte står en stor text på bilderna så är det förbjudet område, så håll tassarna borta! Det är antingen jag eller mina vänner som har fotat bilderna och jag har full tillåtelse av dem att att ha dom på bloggen. Men du får självklart alltid låna inspiration härifrån!

Tack på förhand! :) // Fanny

 (C) 2013

Följa mig via bloglovin'?

Follow on Bloglovin

Bloggens gästbok

Fråga mig något innan du går?

2 besvarade frågor

Bildspel

Fotogalleri

           



 



Ovido - Quiz & Flashcards